کلینیک توانبخشی آرمان

کلینیک توانبخشی آرمان

کلینیک توانبخشی آرمان

کلینیک توانبخشی آرمان

کلینیک توانبخشی آرمان تهران-میدان ونک-گاندی بیستم پلاک 10

به سایت مرکز جامع پزشکی توانبخشی اختلالات جسمی حرکتی آرمان خوش آمدید

ما افتخار داریم که در راستای اطمینان بخشی و آرامش هر چه بیشتر شما هموطنان عزیز، امکانات تشخیصی و درمانی کامل و پیشرفته ای را فراهم آورده ایم چرا که اکثر امور مربوط به تشخیص و درمان بیماران دچار اختلالات جسمی حرکتی در این مرکز انجام می‌ شودو شما نیاز نخواهید داشت که برای انجام این اموربه مراکز متعددی مراجعه کنید.
در یک سیستم پیشرفته، برای معالجه یک بیمار باید بهترین روش درمان انتخاب شود و نسبت به یک روش درمانی نبایدتعصب خاص وجود داشته باشد ، اغلب اوقات بکارگیری مجموعه ای از روشهای درمانی اثر مکمل یکدیگر را دارند و از طولانی شدن بیماری و یا رسیدن به مراحل خطرناک و شدید بیمار را نجات می دهند.
مرکز جامع پزشکی توانبخشی اختلالات جسمی حرکتی آرمان اولین مرکز جامع دارای گواهینامه های بین المللی استاندارد کیفیت (ISO 9001:2008) و کسب رضایتمندی مشتری (ISO 10002:2004) در ایران می باشد و برای رسیدن به سطح بالاتری از کیفیت خدمات و رضایتمندی مراجعین تلاش بی وقفه و مستمری دارد . در این راستا از همکاری برترین متخصصین پزشکی و توانبخشی ایران ومشاوره بامدیران عالی رتبه بهره مند می باشد.
مرکز جامع پزشکی توانبخشی آرمان به نظرات ، پیشنهادات و انتقادات بیماران و مراجعه کنندگان (Voice of Customers) اهمیت وارزش بسیار زیادی قائل میشود.

مرکز جامع آرمان یک مرکز پزشکی، توانبخشی جامع جهت تشخیص، درمان و باز توانی بیماران مبتلا به انواع اختلالات ناتوان کننده جسمی، حرکتی است. مدیریت و کلیه پرسنل بر آن هستند تا به اهداف ذیل دست یابد:

- درمان وتوانبخشی بیماران مبتلابه انواع اختلالات ناتوان کننده جسمی حرکتی

- افزایش سطح رضایتمندی بیماران از طریق ایجاد تعامل و درک صحیح خواسته ها و نیاز ها و برنامه ریزی مستمر برای آن

- کاهش زمان انتظار بیماران از طریق، برنامه ریزی، آگاهی رسانی و مدیریت زمان

- افزایش تعداد پذیرش بیماران (مراجعه کنندگان) از طریق آگاهی رسانی و تنوع در خدمات بدون پائین آمدن کیفیت

- توسعه تحقیقات و پژوهش در حوضه توانبخشی از طریق استفاده صحیح از روشهای تحقیق با مشاوره متخصصین و تدوین پرسشنامه های مبتنی بر موضوع تحقیق و استخراج نتایج آماری حاصل از معاینه و درمان بیماران

اینجانب دکتر هادی شجاعی، به عنوان مسئول مرکز جامع پزشکی توانبخشی اختلالات جسمی وحرکتی آرمان به اتفاق کلیه پرسنل متعهد می شویم در جهت نیل به اهداف فوق به همه الزامات ایزو 9001:2008 و 10002:2004 و نیزقوانین و الزامات تعیین شده از جانب دانشگاه علوم پزشکی پای بند باشیم و جهت ارتقاءآن تلاش کنیم.

کلینیک توانبخشی آرمان  تهران-میدان ونک-گاندی بیستم پلاک 10

.


 ورود به سایت کلینیک توانبخشی آرمان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد